You are viewing a single comment's thread. Return to all comments →
import java.io.*; import java.math.*; import java.security.*; import java.text.*; import java.util.*; import java.util.concurrent.*; import java.util.regex.*; class Result { public static List<Integer> serviceLane(int n, List<List<Integer>> cases,List<Integer> width ) { // Write your code here int start, end; List<Integer> res= new ArrayList<Integer>(); for(int i=0;i<cases.size();i++){ int min=Integer.MAX_VALUE; start=cases.get(i).get(0); end= cases.get(i).get(1); while(start<=end) { if(min>width.get(start)) min=width.get(start); start++; } res.add(min); } return res; } } public class Solution { public static void main(String[] args) throws IOException { BufferedReader bufferedReader = new BufferedReader(new InputStreamReader(System.in)); BufferedWriter bufferedWriter = new BufferedWriter(new FileWriter(System.getenv("OUTPUT_PATH"))); String[] firstMultipleInput = bufferedReader.readLine().replaceAll("\\s+$", "").split(" "); int n = Integer.parseInt(firstMultipleInput[0]); int t = Integer.parseInt(firstMultipleInput[1]); String[] widthTemp = bufferedReader.readLine().replaceAll("\\s+$", "").split(" "); List<Integer> width = new ArrayList<>(); for (int i = 0; i < n; i++) { int widthItem = Integer.parseInt(widthTemp[i]); width.add(widthItem); } List<List<Integer>> cases = new ArrayList<>(); for (int i = 0; i < t; i++) { String[] casesRowTempItems = bufferedReader.readLine().replaceAll("\\s+$", "").split(" "); List<Integer> casesRowItems = new ArrayList<>(); for (int j = 0; j < 2; j++) { int casesItem = Integer.parseInt(casesRowTempItems[j]); casesRowItems.add(casesItem); } cases.add(casesRowItems); } List<Integer> result = Result.serviceLane(n, cases, width); for (int i = 0; i < result.size(); i++) { bufferedWriter.write(String.valueOf(result.get(i))); if (i != result.size() - 1) { bufferedWriter.write("\n"); } } bufferedWriter.newLine(); bufferedReader.close(); bufferedWriter.close(); } }
Seems like cookies are disabled on this browser, please enable them to open this website
Service Lane
You are viewing a single comment's thread. Return to all comments →